Sunday, January 29, 2012

ထား၀ယ္ျမဳိ ့ေရာက္ေဒၚစုၾကည္၏ေျပာၾကားခ်က္မ်ားအားျပန္လည္ေဖာ္ထုတ္ခ်က္

Posted by မ်ိဳးခ်စ္သူရဲေကာင္းမ်ား On 7:43 PM 1 comments


" ျပည္သူလူထုကို ေပးထားတဲ့ ကတိအတိုင္း မလုပ္ႏိုင္တဲ့ ကိုယ္စားလွယ္ကို ေနာက္တစ္ခါ မဲမေပးနဲ႔။

ကၽြန္မတို႕ NLD က လည္း ထပ္ၿပီး ခြင့္ျပဳမွာ မဟုတ္ဘူး"

***က်မတုိ ့ပါတီကဘာမွ မလုပ္နုိင္လုိ ့ ဘာကတိမွလည္းမေပးေတာ့ဘူး၊ ျပည္သူလူထုအေနနဲ ့

က်မတုိ ့NLD ကလဲြျပီးက်န္ပါတီမ်ားကုိမဲေပးခ်င္ရင္ေတာ့ NLD ပ်က္စီးရပါလိမ့္မယ္

" NLD ဟာ ဆင္းရဲတဲ့ ဒဏ္ကို ခံႏိုင္တယ္ ဆိုတာ အားလံုးသိၿပီး ျဖစ္တယ္။ ခ်မ္းသာတဲ့ ဒဏ္ကို ခံႏိုင္သလား

မခံႏိုင္ဘူးလား သိခ်င္ရင္ေတာ့ မဲထည့္လိုက္ပါ "

***NLD မွာေထာင္ထြက္ေတြအမ်ားၾကီးပါ၊ အားလုံးခ်မ္းသာခ်င္ၾကပါတယ္၊

တျခားနည္းမရွိေတာ့လုိ ့နုိင္ငံေရးလုပ္ျပီးခ်မ္းသာေအာင္ပုိက္ဆံရွာေနတာပါ၊ ခ်မ္းသာတဲ ့

ဒဏ္မခံဘူးလုိ ့ပါ၊ ေထာင္ထဲမွာပဲ ေနခဲ့ရတာမ်ားေတာ့သနားၾကပါရွင္။

" တနသၤာရီက ျပည္သူေတြရဲ႔ သတိၱေျပာင္ေျမာက္တဲ့ အားေပးေထာက္ခံမႈကို ၾကည့္ၿပီး တျခားေနရာေတြ

ကလည္း ေထာက္ခံၾကမယ္ "

***တနသၤာရီက ျပည္သူေတြမွ မေထာက္ခံရင္ NLD ကုိ ေထာက္ခံမယ့္သူမရွိေတာ့လုိ ့ပါ၊

တျခားေနရာေတြကုိအရင္မသြားရဲ လုိ ့ဒီပဲယင္းလုိျဖစ္၇င္ ဒီတစ္ခါက်မေသမွာ

"ကၽြန္မတို႕ဟာ ေမွာ္ဆရာလည္း မဟုတ္ေတာ့ အုံဖြ အားလံုးျဖစ္ေစ ဆိုၿပီး မလုပ္ႏိုင္ပါဘူး။ ကတိေပးႏိုင္တာ

တစ္ခုေတာ့ ရွိပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ဟာ ျပည္သူေတြကို ဘယ္ေတာ့မွညာမွာ မဟုတ္ဘူး "

***တပ္မေတာ္အစုိးရအုပ္ခ်ဳပ္စဥ္ကာလတစ္ေလွ်ာက္လုံး ကေန ခု

သမၼတၾကီးအုပ္ခ်ဳပ္ေနတဲ့လက္ရွိကာလအထိ သူတုိ ့ဟာလည္းေမွာ္ဆရာမဟုတ္တာေသခ်ာပါတယ္၊

ဒါေပမယ့္ေမွာ္ဆရာတစ္ေယာက္ေတာင္ မေျပာင္းလဲနုိင္တဲ့လ်င္ျမန္မႈ့ မ်ဳိးနဲ့ျမန္မာျပည္ျကီးကုိ

တုိးတက္ေအာင္ ျကုိးစားေနၾကပါတယ္။ က်မတုိ ့NLD ဟာ ဘယ္ေတာ့မွ မညာပါဘူး

လက္တစ္လုံးျခားလုပ္လုိ ့ေထာင္က်သြားတဲ ့သူလည္း မနညး္ေတာ့ပါဘူး။

" ကၽြန္မတို႔ အမ်ိဳးသား ဒီမိုကေရစီ အဖဲြ႕ခ်ဴပ္ကို ျပည္သူက မေထာက္ခံခဲ့ရင္ အခု အမ်ိဳးသား ဒီမိုကေရစီ

အဖဲြ႕ခ်ဴပ္ ဆိုတာ ရွိေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူး "

***ကြ်န္မတုိ ့အမ်ဳိးသားဒီမုိကေရစီအဖဲြ ့ခ်ဳပ္ကုိျပည္သူက မေထာက္ခံလဲ ေထာက္ခံမယ့္က်မအေဆြေတာ္

အုိဘားမားနဲ့ကလင္တန္တုိ ့ရွိေသးတယ္ ဥေရာပနုိင္ငံေတြ အမ်ားၾကီးရွိတယ္

ရွင္တုိ ့မေထာက္ခံလည္းဘာမွမျဖစ္ဘူး ဒီလုိပဲ ေနလာတာ နွစ္နွစ္ဆယ္ေက်ာ္ခဲ့ ပီ။ " ကၽြန္မတို႔ လုပ္ႏိုင္တာ

ရွိရင္ လုပ္ႏုိင္တယ္လို႔ ေျပာမယ္။ မလုပ္ႏိုင္တာ ရွိရင္ မလုပ္ႏိုင္ဘူးလို႔ ေျပာမယ္။ လုပ္သင့္ လုပ္ထိုက္တဲ့

ကိစၥဆိုရင္ ျဖစ္ေအာင္ကို လုပ္ရမွာပဲ "
 
ကြ်န္မတုိ ့လုပ္နုိင္တာရွိရင္လုပ္နုိင္တယ္လုိ ့ေျပာမယ္။ ခုေတာ့ဘာမွ

လုပ္နုိင္တာမရွိလုိ ့မလုပ္နုိင္ဘူးလုိ ့ပဲ ေျပာမယ္။လုပ္သင့္လုပ္ထုိက္တဲ ့ကိစၥဆုိရင္ ဂြ်န္ရက္ေတာ

က်မအိမ္ကို ေနာက္တစ္ေခါက္ခုိး၀င္လည္းက်မဘယ္သူမွ မသိေအာင္ တိတ္တိတ္ပုန္းေနမယ္။

" ျပည္သူေတြဟာ ႏုိင္ငံေရး ပါတီေတြကို မဲထည့္ရံု ေထာက္ခံရုံနဲ႕ မၿပီးပါဘူး။ ထိန္းထားႏိုင္ဖို႔လည္း လိုတယ္

"
***ျပည္သူေတြဟာ နုိင္ငံေရးပါတီေတြကုိမဲ ထည့္ရုံ ေထာက္ခံရုံနဲ ့မျပီးပါဘူး၊ အလုပ္လုပ္ဖု ိ့လည္းလုိတယ္

ကုိယ္လုပ္မွကုိယ္စားရမွာ ဘယ္အစုိးရကမွ အလုပ္မလုပ္ပဲ တစ္တုိင္းျပည္လုံးကုိ

ထမင္းေန ့တုိင္းေက်ြးမထားနုိင္ဘူး။
 
" အစိုးရတိုင္းကို ျပည္သူေတြက ထိန္းထားႏိုင္မွ တကယ့္ ဒီမိုကေရစီ ရၿပီလို႔ ကၽြန္မတို႔ ေျပာႏိုင္မွာပါ "

***ဒီမုိကေရစီသမားဆုိတာ တကယ္ေတာ့အခြင့္အေရးသမားပါပဲ၊

အခြင့္အေရးကုိရသေလာက္လက္တဆုံးနႈိက္တဲ့၀ါဒတစ္ခုပါ ၊

က်မေနာက္ဆုံးေျပာခ်င္တာကေတာ့ ျမန္မာျပည္ဘယ္ေလာက္ပဲဒီမုိကေရစီထြန္းကားေနပါေစ

က်မအာဏာမရမခ်င္းဒီမုိကေရစီမရေသးပါလုိ ့က်မေအာ္ေနအုံးမွာပဲ။

(သဘာ၀ေျမ )  မွ ကူးယူေဖာ္ျပသည္



1 comments:

ေစာက္ ကုလားအုပ္မကေတာ့ မစားရ အေညွာ္ခံ ဂြင္ေတာ့ စရိုက္ေနျပီ...

Post a Comment

LIKE BOX