Saturday, September 3, 2011

ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္အထိ ကာကြယ္ေရး

Posted by မ်ိဳးခ်စ္သူရဲေကာင္းမ်ား On 7:36 PM 0 comments

ဒါေၾကာင့္ ဗမာအမ်ိဳးသားမ်ားက ဗမာျပည္ကို ကာကြယ္ၾကရမယ္။ ဗမာျပည္ကို ဘယ္လို

ကာကြယ္ရမယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္စီစဥ္ေနပါတယ္။ ဗမာျပည္သူမ်ားဟာ ဒီစစ္ပြဲကို ႏုိင္ေအာင္

ဘယ္နည္းနဲ႔ျဖစ္ေစ ႀကိဳးစားၾကရမယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ့ေျမ တစ္လက္မကိုေတာင္ ေနာက္ထပ္တႀကိမ္

ဓါးျပတုိက္ယူခြင့္ မျပဳႏုိင္ဘူး။ ပင္လယ္ကမ္းရိုးတန္းမွာ ေတာင္တန္းေတြေပၚမွာ၊ ခ်ိဳင့္၀ွမ္းေတြမွာ၊

လမ္းေပၚမွာ၊ 

ရြာေတြမွာ၊ ၿမိဳ႕ေတြမွာနဲ႔ အိမ္တိုင္း အခန္းတိုင္းမွာ ေနထိုင္ၾကတဲ့ မိန္းမေတြနဲ႔ ခေလးေတြ အပါအ၀င္ ရွမ္း၊ 

ကရင္၊ ခ်င္း၊ ေတာင္သူ၊ ပေလာင္၊ တိုင္းရင္းသားမ်ားအားလံုး ဓား၊ ဒုတ္၊ ရိုင္ဖယ္၊ 

လွံေတြစြဲကိုင္ၿပီး ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္အထိ ဗမာျပည္ကို ကာကြယ္ၾကရမယ္။ ေသေျမႀကီး၊ ရွင္ေရႊထီးဆိုတဲ့ 

စကားအတိုင္း လုပ္ၾကရမယ္။ ဗမာျပည္ဟာ သစ္ပင္၀ါးပင္ မေပါက္တဲ့ေျမ လံုးလံုး ျဖစ္သြားေပမဲ့ 

လြတ္လပ္ေရးကိုေတာ့ လက္မလႊတ္။ အေလွ်ာ့ေပးလိမ့္မယ္ မဟုတ္ဘူး။ စစ္ႏုိင္တဲ့အခါ

ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျပန္လည္ထူေထာင္ၾကမယ္။

ဒီနည္းအတိုင္း လုပ္သြားမယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ေျပာတဲ့အခါ တခ်ိဳ႕လူေတြက ေၾကာက္ရြံ႔ထိတ္လန္႔ေနၾကတယ္။

ဗမာျပည္ကို တဦးထဲ မကာကြယ္ႏုိင္ဘူးဆိုတာ အရင္က ကၽြန္ေတာ္ေျပာခဲ့ၿပီးၿပီ။

ဒါေၾကာင့္ ေၾကာက္ရြံ႔ထိတ္လန္႔ၿပီး ေျပးမေနႀကပါနဲ႔။ ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္အထိ တိုက္ခိုက္ႏိုင္တဲ့ ႏိုင္ငံတႏိုင္ငံဟာ 

ဘယ္ေတာ့မွ အထိုးအႏွက္မခံရေတာ့ဘူး ဆိုတာကို ရာဇ၀င္က ျပေနပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ့ တပ္မ်ားဟာ ခင္ဗ်ားတို႔ရဲ့ တပ္မ်ားလို႔ မွတ္ပါ။ ခင္ဗ်ားတို႔ဟာလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ့

တပ္မ်ားအနက္ တတပ္ပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔တပ္မ်ားက ခင္ဗ်ားတို႔ကို ၫွင္းပမ္းႏွိပ္စက္ဖို႔ မဟုတ္ဘူး။ သူတို႔ဟာ

ရွမ္း၊ ကရင္၊ ခ်င္း အပါအ၀င္ အမ်ိဳးသားေတြကို ၫွင္းပမ္းႏွိပ္စက္ဖို႔ မဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ 

ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ့ အမ်ိဳးသားေတြကို လ်စ္လ်ဴရွဳမေနဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ မိသားစု 

တစုတည္းျဖစ္တယ္။ ေနာက္တႀကိမ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တပ္မေတာ္အတြက္ လူစုေဆာင္းတဲ့အခါ တျခားညီအကို

တိုင္းရင္းသားေတြထဲကလည္း ေခၚမယ္။

တပ္မေတာ္ထဲက လူေတြဟာ ဘယ္ဘာသာကိုမဆို ကိုးကြယ္ႏိုင္ၾကပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က တပ္မေတာ္ကို 

တိုးခ်ဲ႕မယ္။ ဒါဟာ ခင္ဗ်ားတို႔ တပ္မေတာ္။ တပ္မေတာ္ကို ကူညီၾကပါ။ လူတိုင္း လူတိုင္း 

ဗမာျပည္ကာကြယ္ေရးအတြက္ အသင့္ျပင္ထားၾကရမယ္။ သက္ဆိုင္သူမ်ားကလည္း ရင္ေျမကတုတ္လုပ္ၿပီး

တိုက္ပြဲကို ႏိုင္သည္အထိ ေခါင္းေဆာင္သြားၾကပါလိမ့္မယ္။

ဒါေၾကာင့္ ဗမာအမ်ိဳးသားတို႔ ထၾကေလာ့။ ႏိုးၾကားၾကေလာ့...။

0 comments:

Post a Comment

LIKE BOX