Saturday, September 3, 2011

ဗမာျပည္ ကာကြယ္ေရးသည္ အေရွ႕အာရွ ကာကြယ္ေရးျဖစ္သည္။

Posted by မ်ိဳးခ်စ္သူရဲေကာင္းမ်ား On 7:26 PM 0 comments

ေအာက္ပါ မိန္႔ခြန္းမွာ ဇန္န၀ါရီလ ၄ ရက္ေန႔တြင္ ေရဒီယိုမွေန၍ ကာကြယ္ေရး၀န္ႀကီး ေမဂ်ာဂ်င္နရယ္ 

ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းက ဗမာျပည္၏ ကာကြယ္ေရးဟူေသာ ေခါင္းစဥ္ျဖင့္ ေျပာၾကားေသာ မိန္႔ခြန္းျဖစ္သည္။


အားလံုးသိၾကတဲ့အတိုင္း ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဗမာႏိုင္ငံလြတ္လပ္ေရးေၾကညာတဲ့ေန႔ ၁၉၄၃ ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္လ ၁ 

ရက္ေန႔မွာ ကာကြယ္ေရး၀န္ႀကီးအျဖစ္ ခန္႔အပ္ျခင္းခံခဲ့ရတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဒီေန႔အထိ ဗမာျပည္ကာကြယ္ေရးနဲ႔ 

ပတ္သတ္လို႔ ျပည့္ျပည့္စံုစံု မေျပာရေသးဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ႏွစ္သစ္အစျဖစ္တဲ့ ဒီေန႔မွာ ခင္ဗ်ားတို႔ 

နားလည္ဖို႔လိုမယ္။ ဗမာျပည္ကာကြယ္ေရးနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ နည္းနည္းေျပာရမယ္။


ဗမာျပည္ ကာကြယ္ေရးအေၾကာင္း ေျပာတဲ့ေနရာမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔တေတြဟာ လကၡဏာ ၂ ရပ္ကို 

သတိျပဳၾကရမယ္။ အဲဒါက အမည္အားျဖင့္ အက်ယ္နဲ႔ အက်ဥ္း၊ ပထမဆံုး ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဗမာျပည္ 

ကာကြယ္ေရးလို႔ ေျပာတဲ့အခါ တခ်ိဳ႕ဗမာေတြက ဒီစကားလံုးကို အင္မတန္ ေပ်ာ့တယ္လို႔ ထင္ေကာင္း 

ထင္ၾကလိမ့္မယ္။ ဒါေပမဲ့ ဒီလို မဟုတ္ပါဘူး။ ဗမာျပည္၏ ကာကြယ္ေရးလို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ 

ဘာ့ေၾကာင့္ေျပာသလဲ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏိုင္ငံကို မခ်ဲ႕ခ်င္ဘူး။ နယ္ေျမေတြကိုလည္း 

တုိက္ၿပီးမယူခ်င္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံ နယ္မခ်ဲ႕ခ်င္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဗမာျပည္ကို ကာကြယ္ခ်င္တယ္။ 

ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံ အၿမဲတမ္း ေတာင့္တင္းႏိုင္သမွ် ေတာင့္တင္းေအာင္လုပ္မယ္။ ဒါေၾကာင့္ 

ကၽြန္ေတာ္ ေလႀကီးမိုးႀကီး စကားမေျပာဘဲ ဗမာျပည္ရဲ့ ကာကြယ္ေရးဆိုတဲ့ 

စကားလံုးေလာက္ပဲ ေျပာတာျဖစ္တယ္။ ဗမာျပည္ စကားပံုတခုမွာ ေလႀကီးမိုးႀကီး ေျပာဆိုလုပ္ကိုင္တဲ့ 

စီမံကိန္းေတြဟာ အဲဒီစီမံကိန္းမၿပီးခင္ကဘဲ ပ်က္စီး ဆံုးရွံဳးရတာပဲဆိုတဲ့ အဓိပၸါယ္ သက္ေရာက္တဲ့ 

စကားပံုရွိပါတယ္။ ၿခိမ္းသာၿခိမ္းၿပီး မရြာတဲ့မိုးလိုေပါ့။ ကာကြယ္ေရးအလုပ္ဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ့တာ၀န္ပဲ။ အခု 

ကၽြန္ေတာ္အားလံုးကို အသံလႊင့္ေျပာၾကားေနတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ဟာ ဒီတာ၀န္ကို 

ဘယ္လိုေဆာင္ရြက္မလဲဆိုတာနဲ႔ တုိင္းျပည္က အကူအညီေပးဘို႔ ေျပာေနတာျဖစ္တယ္။

0 comments:

Post a Comment

LIKE BOX