Saturday, September 3, 2011

အဓိက လုပ္ငန္း

Posted by မ်ိဳးခ်စ္သူရဲေကာင္းမ်ား On 7:33 PM 0 comments

ဒါေၾကာင့္ ဗမာျပည္ရဲ့ အဓိကလုပ္ငန္းဟာ ကာကြယ္ေရး ပထမ၊ ကာကြယ္ေရး ဒုတိယနဲ႔ 

ကာကြယ္ေရး ေနာက္ဆံုးျဖစ္တယ္။ ကာကြယ္ေရးကို အေျခခံၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔တေတြ

ဗမာႏုိင္ငံေတာ္သစ္ကို 

တည္ေဆာက္ၾကရမယ္။ အဲဒီ့ေနာက္ ဗမာျပည္ဟာ ေတာင့္တင္းခိုင္မာတဲ့ 

ပထမတန္းစား ႏိုင္ငံတႏုိင္ငံ ျဖစ္လာမယ္။ ဒီအက်ိဳးေက်းဇူးေတြနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အၿမဲတန္း ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္

ခံစားေနႏိုင္ၾကမယ္။ ဗမာျပည္ကို တည္ေဆာက္ေနတာ အုန္းပင္၊ ထန္းပင္ စိုက္တာနဲ႔ တူတယ္လို႔ 

ကၽြန္ေတာ္တို႔ နားလည္ၾကရမယ္။ အုန္းပင္က အခ်ိန္အၾကာႀကီး ပင္ပင္ပန္းပန္း လုပ္ၿပီးတဲ့ေနာက္မွ 

အက်ိဳးခံစားရမယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အလုပ္ဟာ ငွက္ေပ်ာ္စိုက္သလို အခ်ိန္တိုတိုေလးနဲ႔ အသီးစားရတာ

မဟုတ္ဘူး ဆုိတာလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ နားလည္ၾကရမယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အလုပ္ဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ 

သက္တမ္းအတြင္း အက်ိဳးခံစားရမွာ မဟုတ္ဘူးလို႔ ထင္ရင္း လြယ္လြယ္ေခ်ာင္ေခ်ာင္ေလး

ဆက္ေနၾကမယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရာဇ၀င္ေကၽြးမေၾကဘဲ က်န္ရစ္မွာပဲ။ ဒီအတိုင္းလုပ္ရင္ေတာ့ ဒုစရိုက္ ၅

ပါး က်ဴးလြန္သူမ်ား ကမၻာတည္သေရြ႕ ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္အထိ အကုသိုလ္အျပစ္ဒဏ္ ခံစားေနၾကရသလို

ရာဇ၀င္က ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ဒဏ္ခတ္မွာပဲ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘယ္လိုလဲ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း 

အဂတိမလိုက္စားတဲ့ ရာဇ၀င္တရားခံုရံုးက ျပည္သူေတြကို က်ဆံုးပ်က္ဆီးေအာင္ လုပ္တယ္ဆိုတဲ့ စြဲခ်က္နဲ႔ 

အကုသိုလ္ အျပစ္ဒဏ္ေပးတာ ခံရမွာပဲ။ ဒီေတာ့ ရာဇ၀င္မွာ ရဲရင့္တဲ့ ဗမာအမ်ိဳးသားႀကီးေတြအျဖစ္ 

မခံယူႏိုင္တဲ့ ဒီလုိေအာက္တန္းက်တဲ့ လူေတြ အျဖစ္ခံမလား။ ရာဇ၀င္ကို အိုးမဲသုတ္တဲ့ ေအာက္တန္းက်တဲ့ 

အည့ံစားလူေတြ အျဖစ္ခံမလား။ ဗမာအမ်ိဳးသားမ်ား ဒါကို စဥ္းစားၾကပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အခုလြတ္လပ္ေရး 

ရခဲ့ၾကၿပီ။ ရရွိတဲ့ လြတ္လပ္ေရးကို ခိုင္ခိုင္ၿမဲၿမဲ ဆုပ္ကိုင္ထားၿပီး တည္တန္႔ခိုင္ၿမဲေအာင္

လုပ္ျခင္းျဖင့္ ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ခံစားဘို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႀကိဳးစားၾကရေပမယ္။

0 comments:

Post a Comment

LIKE BOX