Thursday, April 26, 2012

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုႀကည္ (၂၆.၄.၂၀၁၂)

Posted by မ်ိဳးခ်စ္သူရဲေကာင္းမ်ား On 6:09 PM 0 comments


က်မ ထင္တာကေတာ့ အရင္တုန္းက က်မတင္ မကပါဘူး၊ က်မတုိ႔ အမ်ဳိးသားဒီမုိကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ရဲ႕

အျမင္ေတြကို အမ်ားျပည္သူနဲ႔ တကမာၻလုံး
 
က သိဖို႔ခက္ပါတယ္။ က်မတို႔က အင္မတန္မွ အကန္႔အသတ္ေတြၾကားထဲက
 
လုပ္တဲ့အခါက်ေတာ့ က်မတို႔ရဲ႕ အထင္၊ က်မတို႔ရဲ႕ အျမင္၊ က်မတို႔ရဲ႕ အေန

အထား၊ မူ၀ါဒေတြကို အမ်ားသိေအာင္ ေျပာႏုိင္ခြင့္ေတြ မရွိခဲ့ပါဘူး။ အခုေနာက္

ပုိင္းက်ေတာ့ မူ၀ါဒသေဘာတရားေတြကို အမ်ားသိေအာင္ ေျပာႏုိင္ခြင့္ေတြ

ရလာလို႔ က်မတို႔ အဖြဲ႔ခ်ဳပ္က ေပ်ာ့ေျပာင္းတယ္လုိ႔ ထင္လာတာလို႔ က်မထင္ပါ

တယ္။ တကယ္ေတာ့ က်မတုိ႔ အစကတည္းကလည္း ေပ်ာ့ေျပာင္းခဲ့ပါတယ္။

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုႀကည္ (၂၆.၄.၂၀၁၂)

0 comments:

Post a Comment

LIKE BOX