Wednesday, June 6, 2012

မီးစတစ္ဖက္ ေရမႈတ္ တစ္ဖတ္လားလို႔ေတာင္ ေတြးမိတယ္...

Posted by မ်ိဳးခ်စ္သူရဲေကာင္းမ်ား On 6:46 PM 0 comments

ဟုတ္မဟုတ္ေတာ့ မသိဘူးေဟ့.. ကုိျမေအးက ရခုိင္ေတြ ဘက္က ရပ္တည္မယ္တဲ့ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ႀကိဳဆုိပါတယ္... ဒါပေမယ့္ စဥ္းစားစရာက သမီးက အျပင္မွာ ရုိဟင္ဂ်ာ အေရး လႈပ္ရွားတယ္.. အေဖက အထဲကေန ရုိဟင္ဂ်ာ အေရးကုိ ကန္႔ကြက္မယ္ ဆိုတာ ဟုတ္ႏုိင္ပါ့မလားလို႔ေတာ့ စဥ္းစားမိျပန္တယ္... မီးစတစ္ဖက္ ေရမႈတ္ တစ္ဖတ္လားလို႔ေတာင္ ေတြးမိတယ္...


ကိုျမေအး ျပတ္တယ္၊ ရခိုင္ေတြနဲ႔အတူရပ္မယ္တဲ့ လိႈက္လိႈကိလဲွလွဲ ႀကိဳဆိုလိုက္တယ္

ေမး။ ။ ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႔ ရိုဟင္ဂ်ာအေရးကို ျမန္မာႏိုင္ငံထဲမွာ လက္ခံဖို႔ ျပည္ပမီဒီယာေတြက အမ်ိဳးမ်ိဳး ဖိအားေပးတယ္။ ျပည္တြင္းမီဒီယာေတြက ပါးစပ္ပိတ္ေနၾကတယ္လို႔ ေျပာေနၾကတယ္။ ဒီရိုဟင္ဂ်ာအေရးကို ႏိုင္ငံေရး တက္ၾကြလႈပ္ရွားသူတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ဘယ္လိုရႈျမင္ပါသလဲ။

ေျဖ။ ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏိုင္ငံေရးလုပ္မယ္ဆိုရင္ အမ်ိဳးသားေရး အစြန္းေရာက္လို႔မရသလို အမ်ိဳးသားေရးကို စြန္႔ပစ္လို႔လည္း မရဘူး။ ရခိုင္ျပည္နယ္မွာ ရွိတဲ့ လူဦးေရကို တြက္ၾကည့္ပါ။ သူတို႔နဲ႔ ထိစပ္ေနတဲ့ ဘဂၤလားေဒ့ရွ္ရဲ႔ လူဦးေရကို ၾကည့္ပါ။ ရခိုင္အမ်ိဳးသားေတြအေနနဲ႔ ဘဂၤလားေဒ့ရွ္ကေန ၿပိဳဆင္းလာမဲ့ အႏၱရာယ္ကို စိုးရိမ္တယ္ဆိုတာ သဘာ၀က်တယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လက္ခံရမဲ့ ကိစၥလည္းျဖစ္တယ္။

ကၽြန္ေတာ္ေျပာခ်င္တာက အဲဒီက ၿပိဳဆင္းလာမဲ့ ရိုဟင္ဂ်ာေတြရဲ႔ အေရးကိစၥကို ဗန္းျပၿပီး ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္းက အစၥလာမ္ဘာသာ၀င္ေတြကို အေရးကို ေဆာင္ရြက္ျခင္းဟာ မွားပါတယ္။ လံုး၀မဟုတ္ပါဘူး။ လက္လည္း မခံႏုိင္ပါဘူး။

အလားတူ ကၽြန္ေတာ္ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းပဲ ေျပာပါမယ္။ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာရွိတဲ့ အစၥလာမ္ဘာသာ၀င္ေတြအေနနဲ႔က ျမန္မာျပည္မွာ ေနၿပီး၊ ျမန္မာျပည္ကို ခ်စ္တယ္။ ျမန္မာျပည္ရဲ႔ ဆန္ကိုစားၿပီး ျမန္မာျပည္မွာ ႀကီးတယ္။ အဲဒီအတြက္ အေမကို ေက်ာ္ၿပီးေဒြးေတာ္လြမ္းေနစရာ အေၾကာင္းမရွိဘူး။ အဲဒီေတာ့ ရခိုင္အမ်ိဳးသားေတြရဲ႔ စိတ္ပူပန္မႈဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႔စိတ္ပူပန္မႈပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုယ္တိုင္ ရခိုင္အမ်ိဳးသားေတြဘက္က ရပ္တည္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။

ဒါက ရခိုင္ျပည္နယ္တစ္ခုတည္း မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏိုင္ငံရဲ႔ အေရွ႔ေျမာက္ဘက္မွာလည္း တရုတ္ႏိုင္ငံရွိေနပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏိုင္ငံရဲ႔ သန္းေပါင္း ၆၀ ေသာ ျပည္သူေတြရဲ႔ အနာဂတ္အတြက္ စဥ္းစားရမွာပါ။ ပထ၀ီ၀င္ႏိုင္ငံေရးအရ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏိုင္ငံဟာ လူဦးေရ သန္း ၁၀၀၀ ေက်ာ္ရွိတဲ့ အိႏၵိယက တစ္ဘက္၊ တရုတ္က တစ္ဘက္ ၾကားမွာ ရွိေနတဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႔အမ်ိဳးသားေရး ခံကတုတ္၊ ယဥ္ေက်းမႈခံကတုတ္ကို မျပင္ႏိုင္ရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကၽြန္ျဖစ္လိမ့္မယ္။ ေရစုန္ေျမာလိမ့္မယ္။ အဲလိုကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ ရွင္းလင္းျပတ္သားတဲ့ အေတြးအေခၚရွိၿပီးသားပါ။ ဒါ လူမ်ိဳးေရးနဲ႔ မဆိုင္ဘူး။ တိုင္းျပည္အတြက္ ထားရမဲ့ ႏိုင္ငံေရးသမားစိတ္ဓါတ္ပဲ။

0 comments:

Post a Comment

LIKE BOX